proDAJNI PROGRAM KARTONSKE EMBALAŽE
01
Transportna kartonska embalaža
Transportna kartonska embalaža je sekundarna embalaža, namenjena zaščiti izdelkov med transportom. Poznamo dva tipa transportne embalaže, in sicer REZANA (t.i. amerikanka) ter IZSEKANA (t.i. zloženke) embalaža.
Material in dimenzije kartonske embalažese določijo glede na zahteve kupca. Pri tej vrsti embalaže se uporablja manj zahteven flexo tisk, kar pomeni, da se tiska direktno na karton. Tisk prilagodimo željam kupca, največkrat se stranke odločijo za logotip in transportne znake oziroma določeno besedilo. Na ta način se doseže tudi pomembna prepoznavnost podjetja oziroma blagovne znamke.
REZANA KARTONSKA EMBALAŽA: tako imenovana »amerikanka« je najpogosteje uporabljena kartonska embalaža, za njeno izdelavo pa ne potrebujemo orodja. Za formiranje te vrste embalaže je potreben lepilni trak.
IZSEKANA KARTONSKA EMBALAŽA: za to vrsto kartonske embalaže je potrebno izdelati orodje, potem ko se skupaj z razvojem določi oblika oziroma konstrukcija škatle.
02
Komercialna kartonska embalaža
Komercialna kartonska embalaža je drug izraz za kaširano embalažo in označuje kartonske škatle višjega cenovnega razreda. Njen osnovni namen je doseči večjo prepoznavnost blagovne znamke, saj z svojim premišljenim dizajnom privabi poglede.
Komercialna embalaža omogoča tudi večjo zaščito pakiranih izdelkov, saj omogoča boljšo obstojnost in trdnost kot transportna embalaža.
Komercialna kartonska embalaža je lahko narejena iz dvoslojnega, tri ali petslojnega valovitega kartona, na katerega se lepi oziroma kašira tiskovina, ki vsebuje grafično podobo po želji naročnika (fotografije, besedila, ilustracije). Izdelava kaširane embalaže je bistveno zahtevnejša, saj je potrebno izdelati tiskovino in tudi orodje. Formiranje zloženke je odvisno od konstrukcije škatle, pri čemer je možno izbirati med tipi samozložljivih ali lepljenih zloženk. Tu je vredno omeniti tudi kartonska promocijska stojala, namenjena pospeševanju prodaje. Stojala so lahko različnih oblik in konstrukcij, kot npr. prostostoječa, viseča, namizna itd.
03
Darilna kartonska embalaža
Pri darilni embalaži je bistvena komunikacija med kupcem in razvojem, saj se le na ta način lahko izdela unikatna, prefinjena embalaža, pri kateri so pomembni detajli.
Izdelana je glede na izdelek in željo/vizijo kupca, njen osnovni namen pa je poudariti izdelek in njegovo vrednost z unikatno in očem privlačno kartonsko embalažo. Pri izdelavi je na voljo več različnih tehnik, kot so npr. razne plastifikacije, zlatotisk, slepi tisk, lakiranje in tako dalje. Gre torej za unikaten, specialni program.